Gratis frakt ved 1.000 kr - Lynrask levering - Norsk selskap, ingen avgifter
God kundeservice

God kundeservice

Sikker betaling

Sikker betaling

Lynrask levering

Lynrask levering

GLS / Postnord

LEVERING OG RETURFRAKT

Fraktmetoder og priser

Vi tilbyr gratis frakt på alle bestillinger over 600,- til nærmeste GLS Parcel Shop

Hvis du bestiller for mindre enn 600,- er det fortsatt billig å få bestillingen din sendt. For å kunne tilby den beste servicen tilbyr vi 3 ulike forsendelsestyper: Post Nord Pakkepost med levering, Post Nord Pakkepost uten levering til nærmeste postkontor eller pakkeboks, og GLS til nærmeste pakkeshop. Vi bruker Post Nord eller GLS for alle forsendelser.

– Gratis frakt koster, ja, ingenting!
– Uten levering koster 39,95
– Med levering koster 59,95

Gratis frakt:
For å kvalifisere til gratis frakt må du bestille for minst 600,-. Med fri frakt sendes pakken uten omdeling til nærmeste postkontor eller pakkeshop. Les mer nedenfor.

Uten levering:
Hvis du velger levering uten omdeling, må du besøke ditt nærmeste postkontor, pakkeshop eller pakkeboks innen 7 dager for å hente pakken. Du vil bli varslet via SMS eller e-post om at pakken er klar for henting og hvor du kan hente den. Ved utsjekking kan du velge hvor du vil hente pakken din.

Med levering:
Pakken blir levert på døren din med pakkepost, og hvis du ikke er hjemme, må du besøke nærmeste postkontor, postbutikk eller pakkeboks innen 10 dager. Hvis pakkeposten var der da du ikke var hjemme, vil han legge igjen en beskjed til deg.

Vær oppmerksom på at vi maksimalt kan sende 20 kg med GLS, og vi forbeholder oss derfor retten til å dele opp bestillingen i to pakker eller bruke Post Nord i så fall. Naturligvis uten ekstra kostnad for deg 🙂

Hvordan pakker vi inn?
Når vi pakker, tenker vi alltid på miljøet og på at du ikke skal ende opp med en masse “kassefyll” som bare må kastes.

Miljøvennlig emballasje

De fleste bestillinger sendes i solide pappesker laget av resirkulert papp. Hvis vi vurderer at varen ikke vil gå lett i stykker, sender vi den i en boblekonvolutt som er laget av minst 90 % resirkulerbart materiale.

Frakt til utlandet
Gratis frakt gjelder kun for bestillinger til levering i Danmark. Hvis du bestiller for levering til utlandet, vil vi foreta en nøyaktig veiing av bestillingen og deretter gi deg beskjed om den endelige prisen.

 

Leveringstid
Du kan alltid se den estimerte leveringstiden før du legger inn bestillingen. Leveringstiden for hvert produkt er oppgitt på produktinformasjonssiden. De aller fleste produktene er lagervarer og har kun 1-2 dagers leveringstid. Skulle produktet ikke være på lager, vil leveringstiden normalt være 3-10 dager. Hvis dette er tilfelle, vil det vises med store røde bokstaver når du går til handlekurven og på produktinformasjonssiden. Du kan ikke si at du ikke ble advart 🙂

Når vi snakker om leveringstid, regnes dager alltid som virkedager. Dette betyr at lørdag, søndag og helligdager ikke er inkludert.

 

Retur- og avbestillingsregler
Alle kan angre på et kjøp, og du har full returrett der du får pengene tilbake. Fra 15. november til 22. desember har vi utvidet angreretten til 31. januar, slik at eventuelle julegaver kan byttes.

Hvis du ønsker å returnere en vare, er du selvfølgelig alltid velkommen til å gjøre det. Det er noen retningslinjer som vi ber deg om å følge:

– Du har 14 dager fra du mottar kjøpet til å heve kjøpet
– Deretter har du ytterligere 14 dager på deg til å returnere kjøpet
– Du kan også avbryte kjøpet selv om du allerede har brukt produktet.
– Det er nettbutikken som fastsetter verdireduksjonen, som er basert på forskjellen mellom varens innkjøpspris og den prisen forhandleren kan selge varen videre for med denne verdireduksjonen.
– Hvis du velger å heve kjøpet av en vare etter bruk, er du ansvarlig for eventuell forringelse av varens verdi som skyldes annen håndtering av varen enn det som er nødvendig for å teste den på vanlig måte som du ellers ville gjort i en fysisk butikk.
– Råvarer* kan ikke returneres
– Ved retur av varer betaler kunden selv returportoen, med mindre annet er avtalt på forhånd. Pakker må alltid sendes med pakkelevering, ellers vil de ikke bli hentet
– Den opprinnelige portoen vil kun bli refundert hvis alle varene returneres.
– Original kjøpsfaktura må legges ved

* Råvarene omfatter (men er ikke begrenset til) fondant, farge, smak osv. – Med andre ord, alt som kan spises. Hvis du likevel returnerer en råvare, vil du få tilbud om å hente den, og hvis ikke vil den bli destruert. Pakketilbud og startpakker som inneholder mat returneres ikke uten forhåndsavtale

Adressen du skal returnere til er:
BageBixen.dk ApS
Færgevej 30
6100 Haderslev

Har du mottatt en skadet vare?
Vi sender ut tusenvis av bestillinger hvert år. Dessverre hender det noen ganger at noe er ødelagt ved ankomst. Skulle dette skje, er det bare å kontakte oss på e-post eller via kontaktskjemaet på denne siden, så finner vi en rask avlesning til deg. Vanligvis sender vi et nytt produkt.

Har vi ikke svart på spørsmålet ditt? Klikk deretter på “Kontakt oss”, så kommer vi tilbake til deg i løpet av kort tid 🙂

FÅ EN E-POST NÅR PRODUKTET ER TILBAKE PÅ LAGER! Vi vil varsle deg når dette produktet er tilbake på lager. Vi sender deg en e-post til adressen du oppgir nedenfor.
Send oss en e-post Antall Vi deler ikke adressen din med noen andre, men du gir oss tillatelse til å sende deg en e-post om at produktet er tilbake på lager.